Direktlänk till inlägg 28 juli 2015

Jag tror vi vann 43 miljoner igår....

Av Anna Walentski - 28 juli 2015 12:35

Har fullt upp med att planera vad vi ska göra med pengarna... Var till dagislokalen och förklarade för Fröken att dom kan fara åt helvete med sin jävla idiotiska vuxendagisverksamhet ! Och att JAG inte tänker sätta min fot hos dom mera...Och är dom inte snälla med de andra deltagarna, kommer en bomb att placeras på tjejtoaletten och brisera när all verksamhet slutat för dagen...Fick då nya hot av henne om angiveri till Af och försäkringskassan, fast nu skulle polisen också blandas in !??? Suck, vad trött jag blir.

Har sagt upp lägenheten i Gettot för vi flyttar ut till Avkopplingen så länge tills vi vet var vi vill bo... Förmodligen kommer vi att vara på resande fot en hel del, men det kan vara skönt att ha en trygg bas härhemma. Om inte så behöver Kisse det. Har anställt fyra olika "katties" som ska ta hand om honom när vi inte är där. Mata och gulla med honom. Plocka fästingar ifrån honom. Ge honom ost av olika slag. Se till så han trivs.

Sambon har betalat sin arbetsgivare resterande årets månadslöner så han kan ta in någon ersättare istället nu när han slutat. Helst hade han velat att han stannade kvar, men han hajade läget. Förstod att vi har mycket att tänka på och planera på bästa sätt...

Vi börjar med att åka till Beijing i Kina nästa vecka eftersom vi behöver shoppa loss på lite nya kläder och skor. Finns ingen anledning att göra det dyrare än nödvändigt så Beijing är prio nr uno. Bra shopping ! Kanske vi kollar in muren igen, men nu från ett annat ställe.

Gäääsp..Sa jag att jag legat med kraftig migrän sedan igår och försökt sova bort smärtan...? Måste hallucinerat... ? Eller ?!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Walentski - 3 april 2021 11:51

Kors i taket ! Helt plötsligt kommer jag åt min blogg utan att åka ut i rymden,,, Vi har skaffat någon slags router eller vad det heter som man kopplar in sig på för att ha en stabilare uppkoppling. Om jag sedan kommer att blogga mera beror på orke...

Av Anna Walentski - 28 augusti 2019 22:59

Har inte bloggat på väldigt länge ! Orsaken är väldigt dålig mottagning här ute i skogen... Vad händer i Annagonzos stilla liv i stooora skogen ? Just nu är det välbehövlig semester ! Har bara tagit det lugnt än så länge... Orsaken till det är att ...

Av Anna Walentski - 10 april 2019 20:31

Sitter och njuter av Stockholms skärgård ifrån färjan på Birka cruses. Vi har ätit hyfsat gott och druckit lite vin och nu sitter vi i hytten, de lux.Ser på tv. Blev bjudna av särbons syster som bokat men inte kunde åka. Trevlig lillördag !  Hade v...

Av Anna Walentski - 11 mars 2019 19:59

Har haft tv abstinens igen. Ser bara 4: an och börjar bli smått tokig på Gunde Svan, Kenodragningar och efter fem...Har blivit expert på Farmen helt plötsligt. Vad händer i min skog ? Varför bloggar jag inte ? Helt enkelt är det så att nätet häru...

Av Anna Walentski - 15 februari 2019 17:27

Har inte haft möjlighet att berätta om våra andra djur här i skogen med tanke på den vackra räven på besök förra gången... Som vanligt stod jag och tittade ut innan läggdags när jag får se 2 stooora vildsvin stå och sniffa en bit ifrån fåglarnas ma...

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards