Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Anna Walentski - 7 juli 2015 21:51

Dagis dag två. Mellan 10-12. Två väldigt lååånga timmar...Nu med flera samlade för att diskutera hur man lägger upp personligt brev... Har aldrig varit med om att flera kockar gör bättre soppa tillsammans och inte funkade det nu heller ! Orkade inte bry mig och stängde av öronen och började klottra på mitt papper istället. Gårdagen tog musten ur mig och jag ville inte ödsla mer energi på något så onödigt som detta... Det är som det är,punkt slut.

Vädret är ganska bra fastän väldigt blåsigt idag. Det är skönare att sova när det är lite svalare trots att det fortfarande är omkring nitton grader ...

Längtar till fredag och att få träffa Kisse igen.Jag hoppas han inte hamnar i nya fighter och dyker upp med blåöga när vi träffas ...Men han har nog ett jäkla temperament som han dock inte visar oss. Det behöver han nog ha också för att klara sig. "Djungelns lag är hård."

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards