Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Anna Walentski - 4 juli 2015 11:59

Vi var framme på Avkopplingen redan vid 16-tiden igår. Det var skönt att slippa all trafik och kunna relaxa i den tryckande värmen. Väl framme hade vi en ljummen bris som faktiskt svalkade... Inte lika hett som i Gettot med andra ord.

Vi satt ute från det vi kom fram till sena kvällen. Det var riktigt tropiskt.. Och inga moskitos besvärade oss !

När vi skulle lägga oss, öppnade vi altandörren för att gå ut en stund. Vem kommer knallande i sakta mak om inte Kisse ! Raka spåret in, som om han väntat på rätt ögonblick...

Ville ha något att äta så han fick lite grillad kyckling som han glufsade i sig. Efteråt till sängen för att kela med oss och det är då vi ser såret på hans nos...Världens jack mitt på hans söta nos ! Han har varit i slagsmål igen ! Han är helt slut och somnar fort efter en snabb tvätt. 

Idag ville han sova länge med mig i sängen. Han verkar helt slut, kanske har han ont i kroppen efter fighten han varit med om...Vi hoppas att motståndaren mår ännu sämre...

Sitter ute på altanen och skriver just nu. Det är betydligt svalare men vi har sol och lite blåst. Den värsta värmeböljan verkar vara över. Thank you, God !

 

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards