Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Anna Walentski - 15 juli 2015 15:32

Onsdag redan och jag har inte haft något nytt inlägg ännu !? Att gå på vuxendagis tar all ork ifrån mig...Fullständigt ! Har störtat ner i soffan med ryggläge efter varje session. Vilat ögonen en stund och vaknat av att det gurglar i halsen av snarkningar, som någon annan gör...? Igår var jag faktiskt och handlade efteråt. Dom hade fått in fin färsk fisk till bra pris.

Torskfile och rödspättafile. Så det blev torsk i ugn med färskpotatis och citron-o-dillsås till middag. Himmelskt gott med färsk fisk ! Men äckligt att röra vid och tillaga tycker jag.

Idag blir det rester med ris och kasslergegga som också är väldigt gott. ( Recept på begäran)

När jag vilat ögonen idag, kliade det på magen...Det kändes lite ömt på en fläck så jag kollade i spegeln vad det kunde vara. Döm om min förvåning när jag ser en rosa fläck och mitt i det en liten svart prick som jag petar bort och får på fingret... En jävla fästing !!!!

I min soffa !?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Fattar inte var den kommer ifrån !? Visserligen promenerade jag idag till o från dagis, men gick ju aldrig i något gräs...Betonggettot ? Unbelievable !?

Sååå, passa er i soffan. Ni kan bli uppätna av små jävla otyg när ni minst anar det.

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards