Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Anna Walentski - 6 juli 2015 19:41

Första dagen på dagis. Var det pirrande, spännande, intressant ??? Neeej så faan heller !

"Vad gjorde ni ?" frågade sambon. JAG fyllde i några blanketter om vad jag ville ha hjälp med av dom. Vilket var nada ! Ingenting, med andra ord. VAD skulle DOM kunna tillföra MIG ? !

Moi ?!??????!!! Jag insåg själv att jag hade haft taggarna utåt hela dagen men det hjälpte inte med den insikten...Dagen var förstörd. Med dagis....

Imorgon ska jag vara där kl.10 -12. Inskolning kallas det på vanliga dagis. Då skall det vara flera deltagare med. VAD vi ska göra blir en överraskning. Har vissa aningar om CV och personliga brev............................

Det känns precis som när morsan släpade iväg mig till lekskolan när jag var liten...( På den tiden var det frivilligt vilka som ville / fick  gå. Min sambo t.ex FICK  INTE gå, bara för att hans mamma var dagmamma hemma....??? ) JAG ville INTE gå !!! Det dom gjorde där, kunde jag lika gärna själv göra hemma ! Och SÅ är det NU också ! Det dom gör där, det gör jag faaan så mycket bättre hemma !!!

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards