Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Anna Walentski - 9 juli 2015 11:24

Känner att jag bara skriver väldigt negativt hela tiden. Och egotrippat. Men så blir det väl om man som jag är ensam med mina egna tankar och inte direkt delar dom i verkligheten med någon. Jag kan förstå om det flippar över för någon ibland...Alla har det inte trevligt med att umgås med sig själv. ???

Sååå, vad är POSITIVT i tillvaron ? Jag slipper vuxendagis några dagar. Det är prio ett.

Jag har en sambo som är ute och jobbar, tjänar pengar. Jag har tak över huvudet, som jag städade igår ( INTE taket ,va ?!!) så nu är det dammfritt och fint igen. Jag har pengar att handla mat för och kanske en vinare till helgen. Jag är hyfsat frisk trots dammsugningen igår, inte ont i ryggen. Tanden sitter fortfarande kvar. Jag kommer att klara mig länge om det blir atomkrig och svält, då jag har mycket reserver på min kropp. Vädret ute skiter jag i då jag inte planerar att gå ut alls idag....

( 19 grader, sol o moln, lite friska vindar )

Har bakingredienser hemma så jag ska nog baka bullar idag. Då blir min bror glad. Dagens goda gärning är därmed utförd. Så kan jag laga spagetti med köttfärssås till sambon kommer hem idag så blir HAN glad...

Se hur mycket positivt det fanns att glädja sig åt ! En tråkig torsdag. Och EN dag kvar till Kisse och Avkopplingen...Livet leker ju !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards