Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Anna Walentski - 10 juli 2015 11:38

Fredag 10:e juli 2015 kommer nog många att minnas länge. Mittisommaren och det visar 13,4 grader ute med friska vindar och regnskurar som kommer och går....

Jag, som tyckte att vi skulle SÄNKA temperaturen på badet på Avkopplingen innan vi åkte därifrån i söndags, glädjer mig nu åt att kunna hoppa i på fredagkvällen och värma mig i ett avkopplande bad. För sambon tyckte det var bra som det var och då fyllde vi bara på lite mera vatten som dunstat bort. Så det är klappat o klart att dyka i !

Frågan är hur kallt det är inomhus när värmen är avstängd... Det kanske räcker med en liten brasa i spisen, OM man nu hade ved. Jag hatar att frysa inomhus, det är det värsta jag vet !

Kissen blir glad som vanligt när vi kommer. Hoppas han hållit sig ifrån slagsmål och ruffel så att nosen läkt på honom. Kanske det blir mus serverat från köksskåpet ? Dom kanske också tycker det är kallt o har gått in i värmen...? 

Hursomhelst är det dags att njuta av en trevlig och avkopplande helg. Vädret får vara hur det vill, det finns ju faktiskt kläder för alla tillfällen. Utan vårt omväxlande väder vore det ju väldigt tråkigt så passa på njut oavsett vad det blir !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards