Alla inlägg under juni 2017

Av Anna Walentski - 8 juni 2017 15:14

Så går vi mot helg igen. Tiden springer iväg ! Vi hade planeringsdag på jobbet igår och hade bokat konferens på ett hotell inne i stan. Började med en god frukost och jobbade hårt med avbrott för en god lunch och eftermiddagskaffe med litet bakverk. Det var riktigt lyxigt att bara slå sig ner vid dukat bord och bli serverad. Det kan jag nog vänja mig vid !

Helt plötsligt flyter det på med mera arbetsuppgifter för min del och jag tycker det är jättekul !

Nu borde sambon också få jobb häruppe så vi kunde flytta ihop igen. Det är lite tråkigt att vara särbo och helgerna försvinner ju så fort.

Igår regnade det ganska rejält men det behövs ju. Har planterat om mina fröer jag satte och Pelargonerna har piggnat till. Vill ha mera plantor men det är ju så osäkert väder och snart åker vi bort över midsommar. Det ska bli trevligt att byta miljö till Nordalands skärgård och till sommarön jag är uppvuxen på. Jag kan sitta i timmar och stirra ut över havet...Det finns nog inget mera rofyllt...

Någon vaktkatt har jag inte skaffat än. Tänkte att jag väntar in hösten då eventuella sommarkatter kastats ut av idioter och kanske har vägarna förbi mig...

Har lite svårt att blogga då uppkopplingen är av sämre kvalitet nästan hela tiden. Måste hitta ett bättre ställe jag kan sitta på så jag inte kastas ut.

Tills dess; Ciao !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards