Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Anna Walentski - 21 maj 2014 17:13

Har varit jättesjuk !!! Hög feber och världensvärk i hela kroppen. ..Alla leder från axlarna ned till fotknölarna har gjort ont ! Har bara stånkat och frusit och sovit, som tur är. Nu börjar det bli mycket bättre men har riktigt ont i ryggen fortfarande. Har verkligen inte haft en tanke på att blogga i det skicket.

Det är tur att det går över, för jag ska på en jobbintervju på torsdag !!!  


Ansökningarna som jag satt och gjorde på en söndag , har gett lite resultat ; Ett steg åt rätt håll i form av ett första möte. Vad det leder vidare till vill jag i nuläget inte spekulera i....


På torsdag ska jag dessutom träffa "tjejgänget" som består av gamla arbetskamrater från förra jobbet. Vissa jobbar kvar och vissa har gått vidare med annat. Vi brukar käka gott med lite dricka till ,skvallra om gamla jobbet  men mest skratta och flamsa och ha det trevligt en stund.        


Måste avsluta nu. Skall se om jag har några kläder till intervjun i morgon.... Dom har dessutom lovat ca 25 grader imorgon... Vad tar man på sig ? Hellyhansen och flipfloptofflor ?  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards