Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Anna Walentski - 2 maj 2014 17:28

Vad är det för ett väder nuförtiden ? 

Vi hade ju så varmt o gott förra helgen....Jag blir tokig på snöööööön ! Vi har besök ifrån Norrland och borde sitta ute i solen och äta , allt blir så mycket lättare när man kan sitta ute.....

Vad har hänt med dagens skola ????? Får höra att påsklov heter vårlov, jullov heter vinterlov. Vi bor ju faktiskt i sverige och påsklov har alltid hetat påsklov..... Vi är ett kristet folk uppe i höga norden och måste få använda oss av våran egen tradition . Om jag flyttade till Kongo Kinshasa skulle jag få anamma deras skollov på deras sätt och det är inget jag skulle opponera mig mot....

Myspyspyjamas på er !


Av Anna Walentski - 2 maj 2014 17:28

Vad är det för ett väder nuförtiden ? 

Vi hade ju så varmt o gott förra helgen....Jag blir tokig på snöööööön ! Vi har besök ifrån Norrland och borde sitta ute i solen och äta , allt blir så mycket lättare när man kan sitta ute.....

Vad har hänt med dagens skola ????? Får höra att påsklov heter vårlov, jullov heter vinterlov. Vi bor ju faktiskt i sverige och påsklov har alltid hetat påsklov..... Vi är ett kristet folk uppe i höga norden och måste få använda oss av våran egen tradition . Om jag flyttade till Kongo Kinshasa skulle jag få anamma deras skollov på deras sätt och det är inget jag skulle opponera mig mot....

Myspyspyjamas på er !


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards