Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Anna Walentski - 9 maj 2014 13:16

Äntligen !!!! Nu börjar hockey WM på tv ! Ska bli sååå härligt att få se våra kronor spöa ski...  av dom andra nationerna! Nu ska här idkas sportutövning av hela dess like. Känner mig redan lite andfådd o trött...

Såg förresten småkockarna på fyran häromkvällen. Vilka underbara ungar ! Min favorit är Cleo med sina underfundiga kommentarer som att " Mannerström är en riktig liten luring" och "Mannerström är nog min kompis"... Och grabbarna som är tvillingar snor ihop den ena paradrätten efter den andra... Man måste beundra föräldrarna som tillåtit dessa killar att experimentera och rensa kylskåpet därhemma...Den som inte ser detta program har verkligen missat något !

Upptäckte att tv 3 visar fruarna i Beverly hills med nya avsnitt, utan att ha meddelat mig !!! Det är riktigt underhållande att se hur dom tjafsar och snackar skit om och med varann, dricker vin och käkar ganska kopiöst.  Inga viktproblem där inte ! Eller så filmar dom aldrig när dom svettas och snorar och kånkar på bildäck...

Måste ladda inför hockeyn nu.

Tjingeling ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards