Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Anna Walentski - 12 maj 2014 20:08

Äntligen !!! Nu funkar det igen. Var borta från cybervärlden och internet ett tag. Snacka vad snabbt man blir beroende 

 av vissa saker ! Kände riktigt hur det pockade på att jag ville blogga om något och så gick det inte. Allvarligt talat så borde jag nog ändra i min presentation; det står att jag stör mig på så mycket i samhället....Men jag måste säga att lika mycket som jag stör mig på vissa saker, lika mycket hyllar jag ju vissa saker ! Som igår när jag mailade flera ansökningar på jobb, på en söndag märk väl, fick jag flera stycken autosvar tillbaka att dom mottagit min ansökan och blablabla skulle gå igenom svaren och hör jag inget inom en månad är jag inte uttagen.... Det är ju jättebra !!! Det är inte många arbetsgivare som bryr sig om att höra av sig vid ansökningar. T.o.m var det en stackare som tydligen jobbade, på en söndag, som  hörde av sig till mig...

Annat är det med våra statliga bolag som tycker att dom kan bete sig som dom själva vill...Som svin. Där du som människa inte är värd ett skit trots deras fina reklamannonser om annat....Det ska vi återkomma till längre fram . " Hur man som vanlig, normal människa undviker att bli terrorist "blir ett kommande inlägg. Tills dess: softa o ta de lugnt ! Lite myspys skadar inte....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards