Alla inlägg den 21 november 2016

Av Anna Walentski - 21 november 2016 12:06

Helgen tog slut lika fort som den började. Hade ingen lust alls att ta fram några julsaker och börja pynta inför advent. Matade fåglarna med nya frön och talgbollar och de var överlyckliga, tjattrade och kivades över skallen på mig...Tog sedan en liten promenad i gråvädret när sambon kollade skidor på tv. Kände bara för att slappa och softa framför tv:n.

Hemma nu och ingen lust att göra någonting ! Tvättar en maskin och funderar om jag ska börja ta fram ljusstakarna...Men det tar emot i hela kroppen. Har inte lust...

Fick vetskap igår om att en gammal vän / "släkting" inte hade långt kvar att leva...Det handlade om timmar. Har inte fått någon bekräftelse än att så är fallet men det känns i kroppen. Olustigt. Obekvämt. Mina tankar går både till henne som till hennes dotter...

 

 

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards