Alla inlägg den 20 september 2014

Av Anna Walentski - 20 september 2014 14:53

Min kompis Petrova tipsade om en hundraåring som har en egen blogg ( se Kommentarer)Gick in och läste lite och blev glatt överraskad... Vilken ynnest att få vara så pigg och alert, både till kropp och själ, vid hennes ålder ! Så medveten och så intresserad av vad som sker i samhället idag. Man kan bara önska att man själv får uppleva lite av det hon gör, i den åldern...

På söndag lämnar jag Avkopplingen och katten ! Back to the Getto again ! Dags för räkningar, ska till optikern och kolla in nya glasögon , intervju samt träffa de gamla arbetskollegorna igen. Laga mat till honom så han får matlådor med sig till jobbet.

Antagligen städa och tvätta, efter att han varit ensam i två veckor...Senast när jag kom hem efter tre veckor, var tvättkorgen full med kalsonger, strumpor och t-shirtar... Badrummet var inte i det skicket att jag kunde nyttja det, utan att städa det först.Vilken slarvpelle !!! "Men han är snäll i själ och hjärta", som Emils mamma sa. "Man får ta det onda med det goda," typ...

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards