Alla inlägg den 19 maj 2016

Av Anna Walentski - 19 maj 2016 22:55

Glömde ju en viktig sak; sambon fyller ju ÅR i dag  !!!  Grattis sambon på DIN dag !!!

 

 

          

Av Anna Walentski - 19 maj 2016 22:19

Jag försummar min blogg ! Och ER, ni FÅ, som envisas med att läsa vidare, dag för dag... Trots en massa gallimatias emellanåt och blues hit och dit och-gu-vet-allt... Men tiden springer iväg och JAG hinner inte med ! Nu har jag mått lite tjyvens, ett tag med allergin,men det är inget att skylla på ! The show must go on och det gör jag ju ! Städar och tvättar och handlar och lagar mat...Förra veckan gjorde jag inte så mycket. Var ganska låg av allergin och stängde helt sonika in mig med stängda balkongdörrar och fönster.Sov som en gris istället. Man blir ju trött av själva allergin...

Helgen var härlig i och med att Kisse kom till oss på lördagen ! Vi hade dessutom fått låna sambons brorsons bil över helgen och kunnat ta med lite extra grejor som annars fått stanna hemma om vi åkt buss. Nu kunde vi handla med oss lite extra som tungt torrfoder till Kisse eller sköljmedel och lite extra tvättmedel hemifrån...Bland annat. Ni behöver ju kanske inte veta allt. Det var kallt som faaan i helgen, 5 grader sjönk snabbt framåt kvällen till 3. Dagarna var inte gjorda för att vara ute ! Åtminstone inte UTAN långkalsonger, vilka jag glömt hemma ! Istället satt vi inomhus och drack vin och eldade brasa och åt gott. Det dög fint åt oss. Och kisse. Han var lika fin och vältrimmad som vanligt. Lite hungrig dock. Men när är han inte det !? Sov som vanligt mellan oss i sängen.           !!!!!

I helgen har vi åter sådan tur att vi får låna bilen av brorsonen. Jag skall imorgon och hämta upp den av hans flickvän. Då kan vi passa på att ta med lite extra... Det är ett jäkla planerande med det hela... Tog ju hem lite extra tvätt som jag fixat i veckan som skall tillbaka...Handla mat imorgon, gäller också. Har gått färdigt på "vuxendagiset" för veckan och känner mig duktig med det jag åstadkommit där. Ny Cv och personligt brev, plus lite nya ansökningar som gått iväg...

Jaaa, kort sagt ! Allt bäddar för helgen ! Hoppas ni får en avkopplande och skön helg !!!

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards