Alla inlägg den 27 april 2016

Av Anna Walentski - 27 april 2016 10:51

Värmen lyser med sin frånvaro. 3 plusgrader och hot om snö eller regn...27 april som ju faktiskt brukat vara ganska varmt och fint. Men det är nog bra för min och andras pollenallergi. Nu hinner ju björkarna få musöron oavsett kylan och därmed lindras ju besvären av det...Förhoppningsvis !

På tal om besvär...Min tandvärk gick över med antibiotikan men jag känner fortfarande lite bedövat i delar av hakan och läppen. Fredag den 13 :e ska jag till en tandhygienist som ska gräva i min mun och försöka rädda några tänder ett tag till...Fredag den 13 :e ??? Huuuu !

Idag ska jag till min frisör för klippning och nya slingor. Senast jag var där blev inte slingorna bra och som resultat av detta, ser jag nu ut som en kärring med grånande hår !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

Jag vill inte se ut som någon med grånande hår då jag inte har det ! Hon använde något nytt jävla medel som skulle vara miljövänligt och skonsamt mot håret... Faan jag vill inte ha något skonsamt i mitt hår ! Ge mig blekta slingor gjorda av gift så är jag nöjd...

Har ännu inte hört något ifrån mitt "nya dagis" när jag ska börja. Lämnade ju in ett val till Af och fick beviljat att få gå där. Ska bli intressant att se vad det är för något. Tillvaron här hemma är ju lite enahanda och småtråkig och jag behöver få lite nya input att blogga om...Jobben som finns att söka för mig är dessutom ganska begränsade. Många skumma idiotfirmor som söker robotar som vill jobba gratis och dygnet runt och som inte har koll på sina rättigheter och anställningsförmåner...Dit vill jag INTE. Något nytt, något annat får bli min melodi hädanefter ! Ciao !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards