Alla inlägg den 20 april 2016

Av Anna Walentski - 20 april 2016 12:20

Var ut igår och köpte nya påslakan åt oss. Upptäckte att det blivit HÅL i de vi har ! Inte konstigt när man tvättar och bäddar, tvättar och bäddar...Samma lakan hela tiden. Riktiga favoriter !

En välkänd affärskedja hade kampanj på sängtillbehör så jag begav mig dit. Gick ut därifrån med mina favoritlakan i lila och extra örngott i syren, fattigare men nöjd. En dryg tvåhundring billigare än ordinarie pris...( Tack skitfirman för lönen som bäddade för detta inköp ! HaHA, bäddade !!!!????)

Sambon håller på att jobba in tid varje dag för att kunna vara ledig på fredag. Då åker vi till Avkopplingen med våra bussar. Ska bli kul att se hur mycket som börjat blomma samt om Kisse dyker upp. Det behöver dammsugas och eventuellt tvättas lakan därockså...Sedan har vi fått ved av våra bekanta som har rensat på sina marker och schysst nog förärat OSS veden ! Det står ett hästsläp fullt med ved uppställt vid vårat släp ! Vi har lite att göra med att ta hand om det...

Så nu ska jag ge mig ut för att handla lite bröd, pålägg och mat att ta med, vilket inte är lätt, då det ska väga så lite som möjligt när vi ska bära det mellan alla anslutningar. Faaan, om bilen kunde fungera ! Ciao !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards