Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Anna Walentski - 10 juni 2015 00:11

Var på besök hos min doktor idag i Gamla stan. Allt var ok. De lite höga värdena enades vi om att det faktiskt berodde på "fattigdomen"...Hittade ännu en NY väg därifrån och tänkte på mitt korsord därhemma: " Dagens visdomsord: Det är den som går vilse som finner de nya vägarna." På gott och ont. Blev lite försenad hemåt av min långa omväg som blev till. Sånt får man räkna med om man är jag. Omvägar. Extra tid. Nästa gång tror man att man ska hitta... Men tji ! Man hittar en ny omväg ! Vägen dit bestod av ett enda sicksackande mellan olika gator och torg och helt plötsligt var jag rätt ! Pang på rödbetan ! Det kryllade av turister och jag kände mig som en likadan... Bara det att dom verkade hitta bättre än jag.

Turist i mitt eget paradis ?

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards