Alla inlägg den 30 december 2015

Av Anna Walentski - 30 december 2015 17:41

Våran Kisse matvägrar ! Alla som känner honom vet att det låter som en lögn. Den största tiggaren som skådats i vårt hus...All kattmat jag serverat honom har han nobbat. Till slut började jag tro att maten var defekt och bad sambon köpa ny mat. En sort som han älskat förut. Inte ens DEN dög !????

Antingen är han sjuk på något sätt eller så lider han av en depression...Tror faktiskt på det senare, depression. Mössen som det fanns så många av förut och som han var en jäkel på att fånga och visa upp och få beröm för, de existerar inte längre. Han är sysslolös och därmed rastlös. Sover mest. Försöker lyssna framför sopskåpet men det hörs ingenting numera. Häromkvällen när jag satt och bloggade, hörde jag de välbekanta krafsandena och trodde att de återvänt ! Ropade på Kisse som låg i soffan och sov att komma och hjälpa mig. Han kom rusande som en riddare och snusade runt i köksskåpet när jag öppnade...Visade verkligen att HAN var där för att fixa undan inkräktarna. Han riktigt lyste upp inför uppdraget. Därför var besvikelsen än större när inga inkräktare fanns att finna. Han lommade iväg in på sitt rum och lade sig att sova...

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards