Alla inlägg den 14 december 2015

Av Anna Walentski - 14 december 2015 15:50

Har äntligen lyckats installera det förbannade bank-idet !!!    Det krävdes hjälp av skorrande Ola på Nordea telefon och Kristian som deras internetbank support och en ny mobiltelefon. Satt säkert i närmare två timmar i telefon så armen höll på domna bort och surfen nog är slut på bredbandet...Telia vill nog få mig att köpa mera...Men NU sitter det där ! Har gjort min Aktivitetsrapport till Arbetsförmedlingen med hjälp av bank-idet och fått bekräftat att den kommit in. Sista minuten på sista dagen. Annars skulle jag måstat sätta mig på bussen in till fina centrum och gjort det manuellt med personalen där. Och det hade nog inte varit roligt, med horder av folk som förmodligen skulle göra detsamma som jag, UTAN bank-id.

Känner mig helt matt och slutkörd av det hela...Måste vila lite.

Ciao.

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards