Alla inlägg den 8 december 2015

Av Anna Walentski - 8 december 2015 11:28

Idag fyller min kompis Moa Petrova år. GRATTIS på DAGEN ! 

Själv har jag så mycket att göra så jag har tagit fram den gamla "att göra- listan" för att komma ihåg allt jag ska hinna med... Det gäller att smida medan man kan, dvs innan Arbetsförmedlingen ser till så man sitter fast i något och inte kommer loss.

Skall börja med en promenad till det stora sjukhuset för att besöka Apoteket. Behöver dundervitaminer då jag under flera morgnar vaknat med fruktansvärd kramp i vaderna.. Det känns som om man dör av det ! Vissa vitaminer som innehåller Zink och Magnesium brukar få stopp på det. Sedan ska jag in och "forska" på mataffären vad dom erbjuder i form av mat till bra priser. Utan sambon såklart.

Hemma har jag personliga brev som ska skrivas om då jag sumpade dom igår när jag höll på. För att kunna söka jobb och låta som om jag är den dom alltid väntat på och saknat...

Ringa Volvo om våra försvunna vinterdäck som legat på deras hotell i väntan på byte. De verkar ha slarvat bort dom eller sålt dom eller vad-som-helst...? NU vill jag veta vad som hänt och få ev. kompensation av dom.

Lite annat pyssel också som inte behöver noteras här.

Strålande sol ute, plus 7 grader. Lite vind fortfarande. Och mina nyligen putsade fönster ser för jävliga ut ! Ciao .

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards