Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Anna Walentski - 17 mars 2015 20:55

Är inte alls så nöjd och glad längre...Ska till Globen imorgon och göra ett arbets EKG och sedan få en blodtrycksmanchett som jag ska ha ett dygn för att kolla hur blodtrycket hoppar och lever den tiden.Har gjort det en gång förut för flera år sedan och det var ganska jobbigt att både sova och leva med den. Men det är ju ok eftersom det är för ett gott ändamål...

Ska lämna igen detta på torsdag morgon och ser då i mina papper jag fått, det jag MISSAT att se förut, att jag då på torsdag ska få YTTERLIGARE grejer på mig !?

Dom sätter på 4-5 elektroder på bröstkorgen som är anslutna till en liten EKG apparat som ska sitta i en väska på bröstet...Detta ska spelas in under ett dygn...Ett dygn !!!

Märk väl, man får inte duscha eller bada under dessa övningar ! ETT dygn som skitgris går väl an, men två !? Jag som badar badkar varje kväll !!!!!!!!

"En elektrod kommer att sitta precis nedanför halsgropen och kommer att synas om du använder urringad tröja". Hur bekvämt låter det ??? Tänker på mina hakor...Jag har ju faktiskt MER än en...Jaja ! Jag får väl se fram emot att inte göra särskilt mycket dessa två dagar...Vill  ju inte bli svettig. Kolla tv och läsa böcker låter väl bra...Tycka synd om mig själv... Blogga lite...Återkommer !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards