Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Anna Walentski - 7 oktober 2014 14:58

Jag brukar kolla in andas bloggar då och då. Många skriver roligt och underhållande. Der är inspirerande att läsa dem. Men vissa är ju helt ute och cyklar. Totalt under isen. Hissen går inte ända upp ! 

Läste nyss om en som hade kiss-o-bajs på hjärnan. ( Eller inuti den...?) Hen upplyste enbart om sina toalettvanor , så mycket annat fanns inte i dennes liv...

Är det så att hen "bloggar skit" som en protest mot allt bloggande för att visa att folk läser vilket skit som helst bara det heter blogg ??? Eller ?

Alla träningsnarkomaner som bara vill visa hur duktiga dom är, med schema upplagt i bloggen ? Det verkar vara gott om bokstavskombinationer i mångas liv. Sen finns de med riktiga problem som man undrar om det verkligen är sant...

Nää, jag tar en paus nu.

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards