Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Anna Walentski - 6 oktober 2014 14:00

Måndag igen. Helgen försvann i ett nafs. Fick extraarbete i lördags med att tvätta alla våra sängkläder inklusive bäddmadrasser på grund av musbesök tidigare i veckan...! Vet ej om den var ensam eller hade sällskap men den hade passat på att ligga i våra sängar och gonat sig när vi inte var där... Lämnat avföring och urinerat rejält, vilket luktar faan.Släpat dit något som den tänkt sig att äta som inte gick att se vad det var, men vi misstänker att det var lösgodis som vi åt helgen före...

Hur äckligt är det inte med dessa möss !???? Dessutom tillbringade vi tid med att täppa igen minsta lilla springa runt öppna spisen där vi misstänker att den tagit sig in. När man släckte belysningen i rummet på kvällen, kunde man höra prasslande och skrapande där den gömde sig bland våra kartonger ( som tillfälligt står ouppackade ) Vi laddade musfällor innan vi åkte tillbaka till gettot så jag hoppas att den får vad den förtjänar. Tyvärr är ju inte katten tillgänglig i veckan...Annars hade det blivit kattmat av den !!!  

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards