Alla inlägg den 28 juli 2016

Av Anna Walentski - 28 juli 2016 21:59

Har avslutat min vuxenförvaring idag och lämnat ännu en "dagiskompis" bakom mig... Vi bytte dock telefonnummer med tanken att höras av då och då...

Känns väldigt skönt att inte vara i förvaring mera ! I am free !  Free as a bird !

Imorgon åker jag till  Avkopplingen och gör sambon och Kisse sällskap. Ska bli skönt.

Sommaren går med stormsteg mot sitt slut. Snart är vi inne i augusti då det verkligen vänder med mörkret som kommer och ljuset som inte längre vill lika mycket...Ja mörkret har ju redan gjort sitt intåg här nere hos oss och det skymmer fortare och fortare på kvällen.

Den fruktansvärda hettan har mojnat av lite grann men regnet som alla pratar om har inte infunnit sig här hos oss ännu...Nu kl. 22.10 är det 20 grader ute. Väl varmt för mig.

Jag hoppas jag får vila ut lite på Avkopplingen med Kisse som sällskap och sambon kommer upp till helgerna. Utan Kisse vill jag inte vara där ! Han är, trots att han "bara är en katt", stort sällskap för en ! Ha det gott alla ! Det skall jag ha !

 

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards