Alla inlägg den 27 juli 2016

Av Anna Walentski - 27 juli 2016 20:27

Visste ni att det var sjusovardagen idag ? Inte jag heller, men mitt undermedvetna visste det. Sov som en nyvaggad till 09.10 och hade egentligen ingen lust att gå upp då heller.

Fixade lite här hemma och lagade en god brunch vid lunchtid. Har aldrig kunnat laga omelett men har nu lyckats få till det, med några gångers träning , enligt mina egna önskemål gärna med några ostskivor och lite skinka. Är riktigt nöjd att ha gått från zero till omelett. Inbillar mig att det är bättre och nyttigare än mina goda rostmackor...

Pratar med sambon i telefon då och då. Kisse har valt att sova i min säng på nätterna nu när jag inte är där. Han saknar mig säkert ! Och sängen är full i katthår när jag kommer till helgen. Bra för min allergi... Men skönt att han lever och mår bra !!! 

Tänker att jag stannar några dagar efter helgen när sambon åker hem. Med Kisse. Måste tyvärr till tandhygienisten på torsdag och vill helst inte ändra tid då det var så svårt att få till den här tiden. Åker ut igen så snart jag kan ! För NU skall jag passa på när dagishelvetet tar slut imorgon !!! Kan inte bärga mig . Men kommer nog inte iväg imorgon. Får nog vänta till fredag morgon och DÅ kan jag lika gärna åka så fort det är möjligt !

Väntar fortfarande på svalare väder...Har inte varit med om något regn än. Orkar inte med den här hettan ! Jag är född i Norrland med is i mina ådror, rena isbjörnen med andra ord. Om 21 veckor är det jul igen. Hej tomtegubbar....

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards