Alla inlägg den 17 november 2015

Av Anna Walentski - 17 november 2015 09:57

Tisdag idag och solen gassar in genom fönstren...Putsade vardagsrumsfönstren igår eftersom det var grått och mulet. Hade lite bråttom innan regnet skulle komma men det är perfekt putsa-fönster-väder när det är sådant. Man ska aldrig putsa när solen skiner...

Sååå jävla bra blev dom inte ! Man ser gnugg efter trasan vilket retar mig men det får duga till advent, vilket var meningen med putsen. Riskerade liv och lem med att klättra på stolar 7 våningar upp med en yrsel som kommer och går... Kristaller i örat igen ! När jag lägger mig i sängen på kvällen, snurrar hela jorden runt mig ! 

+11 grader i solen på balkongen och lite frisk vind. Härligt höstväder om man vill gå ut.

Men det vill inte jag. Inte nu. Ska hoppa i badkaret och ta ett skönt bad innan jag orkar ta itu med något vettigt...

Ciao !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards