Alla inlägg den 10 november 2015

Av Anna Walentski - 10 november 2015 13:18

Vad gör en kärring där bäst-före-datumet har gått ut, en tråkig tisdag, när ena knäet dessutom börjat krångla ? I söndags när vi skulle ut och promenera, "knixade" det till i knät så jag var tvungen att vända. Det gjorde fruktansvärt ont men lättade lite när jag satt i bilen på väg hem...När jag klev ur och skulle börja gå mot porten hemma i gettot, gjorde det så ont så jag trodde benet hängde löst...(?) Fick gå med små små myrsteg och massera knäskålen varannan minut för att ta mig in överhuvudtaget...Igår, måndag, valde jag att ta det väldigt lugnt härhemma för att vila knät och höll på bli tokig på kuppen av att inte gå ut och få luft. Och nu vågar jag knappt gå ut ! Tänk om det blir som i söndags !?

Imorgon ska jag till den trevliga Arbetsförmedlingen på infomöte om andra intressanta vuxendagis eller andra roliga aktiviteter för avdankade femtiotaggare utan jobb. Ska bli kul att se om det är deltagarna från förra dagiset som också beordrats dit...

Ute är det 10,4 grader och solen lyser från en nästintill molnfri blå himmel men det blåser lite. Jag måste bara ut ! Får gå en liten promenad till skitaffärn och hämta ( gratistidningen) Metro så jag får andas.

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards