Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Anna Walentski - 12 februari 2015 12:44

Igår skypade vi med min syster o hennes man i Thailand. Dom hade nu kommit till Koh Lanta och är inne på sin femte vecka sedan dom lämnade Sverige...Jag följer dom även på Instagram och ser vilka fantastiska ställen dom besöker...Dom har åkt runt och hälsat på våran bror som bor utanför Bangkok, som för övrigt ringde mig nyss via Skypen. Vi talades vid en stund och han tyckte han hade det lite långtråkigt därborta, precis som jag här...Men jag skulle gärna byta bort min tråkighet här med snö o slask till hans värme och sol...Min ena systerdotter o man är i Kambodja. Kollade Instagram och såg att dom besökt Angkor Wat idag... Inte helt fel det heller.

Det är bara jag som sitter o glor här och känner mig smått deprimerad...

Ser fram emot imorgon och Avkopplingen... 

Kanske katten kommer...

Där finns i allafall kattmat att äta. Vi får dela på kisses "blötmat"och torrfordret kan vi knapra på hela helgen...Prisa gud !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards