Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Anna Walentski - 8 februari 2015 00:26

Sorry det förra inlägget kom ut helt fel !!!

Melodifestivalen , del ett . Vilket jävla spektakel !!

Hur KAN man ha så kallade intervuer med en fullständig irrationell idiot som inte vet vad höger eller vänster är, totalt utflippad.... Jag förstår inte ironin i det hela, om det ens finns någon...? Blir bara väldigt ILLA berörd över att man "ironiserar" över "förståndshandikappade" eller vilka är det egentligen man vill framhålla ? Trodde att SVT måste vara OPARTISKA i vad som helst....

Jävligt dåligt i alla fall !

Blir dessutom väldigt besviken när jag upptäcker att SVT i sena Rapport kl. 01.00 ,natten mot lördagen, stavar Sverige som Svergie....Kanske dags att kolla upp stavning och annat även gällande nattpersonalen !Även anställda.

Blir bara sååå jävla trött på vissa saker som dessa.....

 

Av Anna Walentski - 8 februari 2015 00:22

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards