Alla inlägg den 29 juli 2014

Av Anna Walentski - 29 juli 2014 15:22

När jag slutade på jobbet jag hade, tyckte jag att det fanns vissa positiviteter med det... Och det var att jag inte skulle behöva träffa vissa människor längre, som jag inte gillade. Jag skulle inte behöva tvingas göra vissa saker eller bete mig på visst sätt längre. Jag skulle inte behöva gå emot mina moraliska värderingar längre. Det tog tid innan jag insåg allt detta men när jag gjorde det, kände jag mig FRI....Insåg också att arbetet jag hade tog min personliga energi ifrån mig, inskränkte mig och satte mig i bojor. Tystade mig. Förändrade mig. Jag VAR arbetet, inte mig själv.

Jag tappade bort vem Annagonzo egentligen var och är....

Mår man dåligt av vissa personer eller situationer ska man undvika dom. Inte tillåta att någon stjäl din energi .

Men det är inte så lätt i verkligheten . Det finns andra man behöver och vill ta hänsyn mot. Man måste träna på det eller svälja och spela spel.Dilemma
.. 

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards