Alla inlägg den 14 juni 2016

Av Anna Walentski - 14 juni 2016 13:04

Så har man åkt på världens förkylning då ! Feber, ont i halsen och en näsa som en rinnande kran ! Inte särskilt kul, fastän en bra anledning att ligga i sängen och läsa bra böcker...

Började läsa Keplers "Stalker" i helgen och kunde inte sluta ! Tvingade mig till slut att spara lite och har den därmed kvar att gotta mig åt...

Var igår på en jobbintervju inne i stan. Tyckte själv att det gick bra och hoppas på att gå vidare till del två. Antingen tyckte dom lika eller så tyckte dom jag var helknäpp ! Får se.

Träffade ju en yrkes-och studievägledare i fredags då man är tvungen till det via aktivitetsstödet. Vi kollade på eventuella studier för min del och det mesta föll bort men det finns en som tilltalar mig lite som går i höst...Man har praktik hos dom och eventuellt jobb efteråt. Ett jobb som jag själv rekommenderat till andra då de blivit arbetslösa. Kanske det hela tiden legat som en groende växt bak i huvudet på mig som något jag själv velat göra hela tiden ? Blir det inget av det här jobbet, kanske jag hoppar på det.

Skulle behövt åka och handla lite men känner mig inte alert. Vi HAR ju mat i kylen och kan äta rester så jag tror jag hoppar det. Dricker svartvinbärssaft i hopp om att c-vitaminerna ska hjälpa mig bli frisk fortare..Måste på aktiviteterna på torsdag för att inte förlora pengar. Nu väntar boken !!! Ciao !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards