Alla inlägg den 1 juni 2016

Av Anna Walentski - 1 juni 2016 11:25

Varmt som tusan ute ! 30 på balkongen men telefonen säger 22, vilket ska man tro på ? Brukar gå ut på loftgångssidan som är på norrsidan och känna efter innan jag ska någonstans. Hade tänkt åka in till stora centrum för att kolla om dom har Roslund o Hellströms senaste bok, "3 minuter". Har läst varenda bok dom gett ut. Gillar deras sätt att skriva. Sakligt och genomarbetat. Verklighetsbaserat.

Hade också tänkt städa idag. Har haft stickor i foten som gör så förbannat ont, tror det är sambon som drar in det med sina jobbarkläder.

Drömde så lustigt och intressant nu på morgonen ! Min äldsta syrra skulle gifta om sig med sin man och hade hyrt ett litet sagoslott där vi skulle partaja i dagarna tre. När vi, alla gäster samlades för att göra oss iordning, kryllade det av möss omkring oss..Stoora agressiva möss som gav sig på de katter och hundar som vi hade och bet på dom så de hade stora sår och blodet rann...Fullständigt kaos innan vi fick ut dom ! Till saken hör att min syrra och hennes gubbe är i 66-års åldern och har varit gifta sedan 1973...Det är aldrig försent att gifta sig igen !?

Nu ska jag hänga tvätt ! Ciao !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards