Alla inlägg den 10 juni 2016

Av Anna Walentski - 10 juni 2016 10:39

Så kom fredagen igen. Det känns som om någon skruvat upp tiden till att springa iväg...

Vi är redan inne i juni med väldigt växlande sommarväder ! Soligt och svettigt ena dagen medan nästa lockar fram vinterpälsen. Tänk Kiruna som fått snö !? Helt otroligt !

I år firar vi inte midsommar uppe i nordaland med nära och kära. Vi kände att vi ville vara hemma för en gångs skull och att det blivit lite "same same and no different" av det hela...

Vi brukar ju ha maskerad med olika teman typ Disney eller vilda western och i år föll det sig så att ingen ens nämnde saken och därmed rann det ut i sanden. Men till nordaland ska vi försöka åka senare i sommar när vi vet hur och om vi får vara lediga.

Mitt "vuxendagis" rullar på. Vi knåpar med cv:n och personliga brev så de ska bli extremt proffesionella och lockande...De jobbintervjuer jag varit på och går på har jag lyckats komma till med mitt gamla cv som alla tyckt varit så fult och svårläst och behöver göras om ........!!!!??????? Snus är snus om än i gyllene dosor.

Idag ska jag träffa en studievägledare på "dagiset". Vad det nu skall tjäna till ??? Har inte riktigt de ambitionerna att börja studera på gamla dar...Två hela timmar ska det ta. Jag ska nog se till att det inte finns så mycket att diskutera så att det räcker i 2 timmar !

I brist på annat så önskar jag er en trevlig helg !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards