Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av Anna Walentski - 7 augusti 2015 14:29

Jag orkar inte berätta om vuxendagiset idag, men det var bra:vi letade jobb på datorerna och vi slutade en timma tidigare !?

Efteråt var jag på apoteket på det stoora sjukhuset för att hitta något att medicinera sambon med...Han har ont i armbågen och ena knät och har dragits med det i flera veckor ..

Var till doktorn häromdagen och kastade ut 600 spänn på röntgen och en klåpare som inte kunde någonting ! Nu är jag trött på Thaisalvor och gnäll, nu kliver doktor Gonzo in och tar över...I helgen börjar kuren.

Kunde inte låta bli att trava runt lite och kolla in hur det ser ut nu, av nostalgiska skäl.Helt otroligt vad man byggt om och till inuti för att få plats med så mycket mera än förut. Det som fortfarande finns kvar helt orört, tack o lov, är Sveriges historia, målad för hand på väggen av en konstnär...Det börjar högst upp på plan 8 och slutar nere på fyran utanför Röntgens lokaler. Stora fina väggmålningar längs de långa korridorerna, med årtal och förklaringar till varje era.( Senast jag kollade in dom, för några år sedan, såg dom risiga ut och man hade gett sig på dom med starka rengöringsmedel men nu renoverat dom...? )

Hursomhelst, för några dagar sedan var det någon som anklagade en populär blogg för att lämna sin katt ensam i 48 timmar...Hen skulle bara veta att våran Kisse är ensam i 120 timmar och hen har för övrigt ingenting att göra med saken !

Neej, nu tar vi helg ! Ciao !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards