Alla inlägg den 16 april 2015

Av Anna Walentski - 16 april 2015 21:53

Har varit upptagen med att inte göra någonting särskilt. Tiden går ändå. Vare sig man vill eller inte. Har gjort vissa måsten som aktivitetsrapporten till AF, skickat in några ansökningar på jobb och städat...Lagat en stoor laddning Lasagne, till gubbens matlådor bland annat. Är ganska pankt i plånboken igen vilket innebär att man bara önskar att tiden går. Och det fort. En evig väntan på något bättre. Så kommer lönen och pengarna och POFF !

så är det samma historia igen...Näää, nu ska det bli lite bättre när pengarna kommer från F.K en gång i månaden vid normal räkningsdax. Lättare att ha en översyn på hela månadens ekonomi. Eller så blir det same shit again !

Fredag igen imorgon. Behöver jag säga vad som väntar ? Kissekatten !!! 

Hoppas bara sambon slutar i rimlig tid innan alla köer börjar...Förra fredagen var vi inte framme förrän "Lets dance" började och kisse dök upp vid 21-tiden...

"Im busy busy doing nothing at all, busy busy doing nothing at all"...

På återbloggande !

Ciao.

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards