Alla inlägg den 1 april 2015

Av Anna Walentski - 1 april 2015 18:42

Så var det april nu då...Tiden bara springer iväg och jag hinner inte med !

Var till doktorn idag som kunde konstatera att mitt hjärta fungerar som det ska...  

 

Ser fram emot att åka till Avkopplingen och gosa med katten och ta det lugnt... Har gjort en påskmeny för fyra dagar som innebär att det enda som skall inhandlas är potatis och några påsar kattmat och någon mjölk... Resten fanns i frysen eller har köpts in tidigare i veckan. Skönt !

 

Kanske vi tar ett påskdopp i badet någon dag nu när vi fyllt på mera vatten som dunstat bort...

Skulle nog vara bra för min rygg och nacke. För oss båda ! Sambon ligger hela tiden på gränsen till ryggskott. Vad kisse tycker om att bada återstår att se....Hoppas det inte regnar i allafall.

 

Önskar er alla en riktigt skön o avkopplande Påskhelg !     

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards