Alla inlägg den 10 april 2015

Av Anna Walentski - 10 april 2015 13:49

Är packad o klar för att åka till Avkopplingen. Sambon kommer inte ifrån så tidigt idag, skall byta till sommardäck på bussen på deras firma i Tyresö.

Tur att han får köra bilen även på fritiden då vi har ganska mycket packning igen. Tänk hur fort man vänjer sig vid olika förhållanden: förut åkte vi buss med lättast tänkbara packning... Nu släpar vi med t.o.m stekpannor ibland ! Funderar på om jag ska ta med dammsugaren , men då måste jag ju dammsuga vilket jag inte direkt planerat ...Och tänk om katten är hos oss hela tiden... Han är inte kompis med den alls...

Men vi har ju väldigt stökigt och skräpigt efter att sambon slipat och målat en vägg ...Kartongerna tänkte vi ju gå igenom en gång till och rensa och kasta...

Måste nog ta med den i allafall !

Har inte tid att fortsätta. Får återkomma senare.

Ciao så länge !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards