Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Anna Walentski - 5 oktober 2015 23:13

Vuxendagiset är alltså slut. Kändes lite konstigt att inte göra sig iordning för att gå dit men helt underbart också..Kommer dock att sakna vissa personer därifrån men har bytt telnummer så vi kan höras av framöver. Satt en bra stund och kollade efter alternativ men hamnade in på olika söksajter för jobb istället. Skickade iväg några ansökningar inom en helt annan bransch...Den som lever får se...

Var ju iväg i fredags och träffade en av mina systerdöttrar med man för en lunch eftersom dom befann sig i stan tillfälligt. Det blev en längre lunch, så att säga. Hade jag inte varit lite på min vakt gällande klockan ( vi skulle ju till Avkopplingen för att träffa lilleman...) så kunde det ha blivit lite sent, p.g.a att vi faktiskt hade det så trevligt så tiden bara rann iväg............................

När vi satt på restaurangen satt jag och såg mig lite omkring, spanade in omgivningen så att säga...Reagerade ganska starkt på att väldigt många killar helt plötsligt har anlagt SKÄGG !?

Unga som gamla, men framförallt UNGA snygga killar ! Helt plötsligt ser ALLA ut som presumtiva Al Kaida anhängare...Vare sig dom är svensk eller invandrare...Inget hår på huvudet men desto mera runt hakan ! Faktiskt helt flintskalliga men med en svart skepparkrans runt ansiktet... Ser ju för faaaan inte klokt ut i MINA ögon !!! Jag kan inte låta bli att bli rädd av det jag ser. Vem vet när en självmordsbombare gömmer sig där bakom skägget ??? SLUTA med detta idiotiska mode ! OM det nu ÄR ett mode ? Eller bara latmaskar som inte orkar raka sig ???

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards