Alla inlägg den 12 februari 2017

Av Anna Walentski - 12 februari 2017 13:05

12:e februari idag och vart tar tiden vägen ? År läggs till år och snart ligger man med näsan i vädret ! Vi är ju inte odödliga fastän vi ibland tror det. I allafall lever som om vi är det. Jag känner själv att jag skulle må bra av att motionera lite mer..Mina krämpor skulle bli bättre eller kännas lite mindre och jag skulle vara piggare... Inbillar jag mig...Men hur ska man orka börja när man är helt slut efter jobbet och bara vill lägga sig ner och softa ?????????????????????????????????

Lagade ju en massa mat igår och var full av energi ! Helt otroligt hur pigg jag var ! Uppe redan 08.15 på en ledig lördag ! Inte förrän jag varit och handlat och fick ont i ryggen av att bära kassen minskade energin. Slumrade i soffan innan sömnpillret Melodifestivalen började...Men allvarligt talat : hur jävla dåligt får ett program vara ?! Innan det läggs ner ? Det var / ÄR rena skämskudden !!! Vi bytte kanal och såg vår hovsångerska Birgit Nilsson sjunga några truddelutter. Det var inte så mycket bättre. Överlag är det ju skit på tv:n på helgerna. Alla bra program sänds i veckorna. När man jobbar...

På onsdag är det lön för mig. Har bokat tid hos min frisör för både sambon och mig. Ser ut som Bobbo Krull fast utan krull och helt platt på skallen...Är tvungen att använda hederliga gamla papiljotter på morgnarna innan jag vågar mig ut. Sambon skulle också kunna använda sig av dom...

Har suttit och löst korsord. Har väl inte gjort det sedan jag började jobba 2 / 1. Tiden har inte räckt till för det och hjärnan har varit trött och utslagen. Ska nog slänga mig på soffan nu och göra sambon sällskap framför tv:n. Helga vilodagen !

 

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards