Alla inlägg den 13 november 2014

Av Anna Walentski - 13 november 2014 23:34

Mina första dagar i det riktiga livet med familjen var väl inte så illa. Jag fick mat och dryck på bestämda tider, men ibland glömde dom fylla på färskt vatten varje dag och ibland var maten i skålen inne på dag tre...Några leksaker hade jag inte. JAG var leksaken som barnen bar omkring på. ( Min nuvarande matte har ifrågasatt varför jag inte leker med leksaker, men jag vet ju inte HUR man gör !...)

Mina toalettbestyr gjorde jag som min mamma visat mig, ute i naturen, vilket gjorde mamman i hushållet nöjd då hon slapp köpa sand och låda till mig. När jag någon gång träffade andra likasinnade i byn tyckte dom att jag hade det knapert... Jag hade ju inget att jämföra med och visste inget annat.Sommaren går mot sitt slut.

En dag när jag är ute och gör mina toalettbestyr, hör jag hur bilen som familjen har brummar iväg och jag tror att dom kanske åker och handlar.Jag väntar. Och väntar.

Dom kommer inte tillbaka. Dom har dragit och lämnat mig kvar, helt ensam och allena...

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards