Alla inlägg den 22 november 2017

Av Anna Walentski - 22 november 2017 13:19

Befinner mig hemma med någon sorts magsjuka som inte tillåter mig vara mer än 10 steg ifrån toaletten...Andra dagen nu. Har inte blivit bättre och det känns frustrerande då jag inte känner mig så sjuk, men inte heller nog pigg för att göra något annat än hålla mig lugn i soffan...

Skulle träffat mina gamla kollegor över en middag ikväll i storstan men det blir inget för mig. Får haka på nästa gång istället. Vet att det vankas lite roliga nyheter från en av dom och hade verkligen velat vara där och lyckönska.

Sambon åkte till en bekant för en fika. Frågade om jag ville följa med ?!!! Ha ! Minnet är kort för en del. 

Här har vi hittills klarat oss ifrån några större snömängder. Finns så det täcker gräset och vi slipper skotta. Jag vill inte ha mer än så ! Lite vitt men oskottbart tack. Räcker bra så över julen. En månad kvar. Nästa helg får man börja dra fram allt igen. Köpte en ny slinga till flaggstången i fredags. Den lyser verkligen upp, fast vår flaggstång borde varit lite längre, eller högre heter det kanske...

Det var allt för nu. Ser ut som om jag blir utslängd snart !! Ciao !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards