Alla inlägg den 18 mars 2017

Av Anna Walentski - 18 mars 2017 09:55

Äntligen helg ! Synd att den går så fort. Har jobbat som en liten dåre hela veckan och inte varit hemma förrän 18.30-19 tiden. En kväll 19.45 Då var jag helt slut för jag hade storstädat 3 toaletter...Det låter inte mycket men för en med 2 diskbråck i nacke och rygg och stooor risk att inte komma upp, när man väl har satt sig ner på golvet, var det en riktig bedrift. Jag kompenserade igår med sovmorgon och tog det lugnt och handlade lite, jobbade aktivt en timma innan jag gjorde helg.

Vi hade tänkt åka till Avkopplingen tidigt idag men har ännu inte kommit iväg. Sambon ser skidor på tv och jag bloggar som sagt. Det känns lite trögt när man vet att man ska sitta i bilen en bra stund...Och nu har vi ju varit hemma i 4-5 veckor och borde verkligen kolla läget däruppe !

Solen skiner, 20 grader på balkongen och flugorna har vaknat och solar sig på väggen. Vår kan man säga. Jag har faktiskt känt av pollenproblem i veckan : nysningar, snuva och rinnande ögon...Man glömmer hur det känns varje år. Ändå är det ständigt återkommande.

Ha en riktigt goooood lördag !!!

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards