Alla inlägg den 18 oktober 2017

Av Anna Walentski - 18 oktober 2017 16:08

Idag är det riktigt vackert höstväder med sol och klarblå himmel. Lite kalla vindar dock. De har ju pratat om frost till natten och kyligare väder rent allmänt. Ganska ok för mig.

Har inte sett till någon ensamströvande katt som verkar hemlös heller så vädret spelar inte så stor roll just nu...Mina planer på att åka till något katthem och fönstershoppa till att börja med, har jag inte hunnit med. Tiden springer ju iväg. Men det känns verkligen som om vi behöver en liten go kisse som håller oss sällskap och får blodtrycket att sjunka...

Såg en liten video på telefonen som jag spelat in med Kisse och en stoooor saknad infann sig genast... Varför spelade man inte in fler med honom ??? Tog fler bilder ?

Lätt att vara efterklok. Blir det en ny kisse ska jag banne mig filma och fota för allt vad telefonen håller !!!

Det blir kort idag. Nätet är lurigt. Åker väl ut i asmosfären snart !

Ciao och bekämpa mörkret ! Tänd ljus !!!!!!

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards