Direktlänk till inlägg 26 juli 2017

Nyhetsblurr.

Av Anna Walentski - 26 juli 2017 13:59

Nu är väl ändå regeringen med Löven ute och cyklar !? Hans ursäkter om hur det hela gått till och att det , även om HAN inte informerades, åtgärdades och arbetades med av andra, riktigt LYSTE fejk ! Han ville framhålla att allting fungerade som det skulle trots att HAN inte var informerad...Efterkonstruerat och bluff ! Tyckte nog att hans näsa blev några storlekar STÖRRE !

Blir intressant att se vad som händer nu. Ska oppositionen lyckas få några sossar sparkade eller vad ? Det kan ju inte bli värre än vad det är. Allvarligt nog med läckan från Transportstyrelsen...Lägg ned hela Transportstyrelsen !!! Enda jävla företaget som straffar dig med 500 extra i avgift om du inkommit en enda dag försent med betalning till dom !!!

Läste precis om en 8- åring utsatt för våldtäktsförsök i Örebro. Vad är det för monster som ger sig på en 8- åring ??? Hur är man funtad uppe i pallet ? Och HUR jävla RÄDD ska inte hon vara som blivit utsatt för detta ??? Fyy faaan.

Sen har vi alla jävla djurplågare som ökar i antal.Fel i huvudet på dom är väl lindrigt sagt... ? Kanske är samma idioter som ger sig på barn...? Dags att införa straff så vi får bort idioterna från gatan, precis som i USA. Där har man insett att förövarna inte kan botas och låser in dom på 99 år för att skydda medborgarna i samhället. Dödsstraffet har ju också varit ett bra alternativ fram tills några velourpellar fick för sig att det är inhumant att göra så och  började protestera hejvilt och att det bröt mot de mänskliga rättigheterna...

Fan det är en mänsklig rättighet att INTE vara rädd i samhället, att kunna röra sig VAR man vill, NÄR man vill och nästan HUR man vill...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Walentski - 3 april 2021 11:51

Kors i taket ! Helt plötsligt kommer jag åt min blogg utan att åka ut i rymden,,, Vi har skaffat någon slags router eller vad det heter som man kopplar in sig på för att ha en stabilare uppkoppling. Om jag sedan kommer att blogga mera beror på orke...

Av Anna Walentski - 28 augusti 2019 22:59

Har inte bloggat på väldigt länge ! Orsaken är väldigt dålig mottagning här ute i skogen... Vad händer i Annagonzos stilla liv i stooora skogen ? Just nu är det välbehövlig semester ! Har bara tagit det lugnt än så länge... Orsaken till det är att ...

Av Anna Walentski - 10 april 2019 20:31

Sitter och njuter av Stockholms skärgård ifrån färjan på Birka cruses. Vi har ätit hyfsat gott och druckit lite vin och nu sitter vi i hytten, de lux.Ser på tv. Blev bjudna av särbons syster som bokat men inte kunde åka. Trevlig lillördag !  Hade v...

Av Anna Walentski - 11 mars 2019 19:59

Har haft tv abstinens igen. Ser bara 4: an och börjar bli smått tokig på Gunde Svan, Kenodragningar och efter fem...Har blivit expert på Farmen helt plötsligt. Vad händer i min skog ? Varför bloggar jag inte ? Helt enkelt är det så att nätet häru...

Av Anna Walentski - 15 februari 2019 17:27

Har inte haft möjlighet att berätta om våra andra djur här i skogen med tanke på den vackra räven på besök förra gången... Som vanligt stod jag och tittade ut innan läggdags när jag får se 2 stooora vildsvin stå och sniffa en bit ifrån fåglarnas ma...

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards