Direktlänk till inlägg 9 april 2017

Söndagstankar.

Av Anna Walentski - 9 april 2017 09:43

Så kom den jävla terrorn till oss också ! Det var egentligen väntat. Varför skulle Sverige slippa undan ? Bara för att det är en sådan perfekt fristat att bo i för allehanda avskum och avträde som vill verka i skydd av mörkret...Läsa SFI på dagarna och få betalt för det medan man tillverkar bomber på nätterna. Fy faaan ! Han blir väl frikänd i rätten också ?! Inte nog starka bevis så han får stort skadestånd för sveda och värk som han kan donera till de andra idioterna med skägg...Och göra ett nytt försök, med ny lastbil, ny bomb...?

Nu till något roligare. Fick en förfrågan om arbete på en privat firma i Stockholm, som säljare...???????? En kvinna hade lämnat meddelande på min telefon i fredags när jag var ute på kundbesök med min kollega och inte kunde svara. Jag förstod inte vad det gällde när jag lyssnade av men hon hade sedan skickat mail till mig med samma förfrågan.

De sökte en" målfokuserad och proffesionell person med hög social kompetens".... Hahaha haha ! Tänk : helt jävla dött i tre års tid, inget klick som stämmer. Sedan får man jobb och då dyker en MASSA olika jobb upp helt plötsligt ! " Henne ska vi ha ! "

Det känns bra för självförtroendet i allafall. Och jag skickar en hämndens ljuva tanke till puckot som fanns en gång...

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Walentski - 3 april 2021 11:51

Kors i taket ! Helt plötsligt kommer jag åt min blogg utan att åka ut i rymden,,, Vi har skaffat någon slags router eller vad det heter som man kopplar in sig på för att ha en stabilare uppkoppling. Om jag sedan kommer att blogga mera beror på orke...

Av Anna Walentski - 28 augusti 2019 22:59

Har inte bloggat på väldigt länge ! Orsaken är väldigt dålig mottagning här ute i skogen... Vad händer i Annagonzos stilla liv i stooora skogen ? Just nu är det välbehövlig semester ! Har bara tagit det lugnt än så länge... Orsaken till det är att ...

Av Anna Walentski - 10 april 2019 20:31

Sitter och njuter av Stockholms skärgård ifrån färjan på Birka cruses. Vi har ätit hyfsat gott och druckit lite vin och nu sitter vi i hytten, de lux.Ser på tv. Blev bjudna av särbons syster som bokat men inte kunde åka. Trevlig lillördag !  Hade v...

Av Anna Walentski - 11 mars 2019 19:59

Har haft tv abstinens igen. Ser bara 4: an och börjar bli smått tokig på Gunde Svan, Kenodragningar och efter fem...Har blivit expert på Farmen helt plötsligt. Vad händer i min skog ? Varför bloggar jag inte ? Helt enkelt är det så att nätet häru...

Av Anna Walentski - 15 februari 2019 17:27

Har inte haft möjlighet att berätta om våra andra djur här i skogen med tanke på den vackra räven på besök förra gången... Som vanligt stod jag och tittade ut innan läggdags när jag får se 2 stooora vildsvin stå och sniffa en bit ifrån fåglarnas ma...

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards