Alla inlägg den 22 mars 2017

Av Anna Walentski - 22 mars 2017 08:09

Har en ledig dag idag. Eller kan inte jobba rättare sagt. Vi var och lämnade in Trollet till Berit bildoktorn för rejäl operation av hennes skavanker...Ska bli skönt att få tillbaka en frisk bil !

Själv har jag lyckats få tid hos min egen doktor Tok på eftermiddagen idag så det blir till att irra omkring i Gamla stan igen...Gå vilse några gånger och svära och prata för mig själv så folk undrar vad som är fel i pallet på en...Ska ju åka tåg dit...

Men innan dess ska jag besöka min frisör igen. Mitt hår växer som ogräs !!! Måste ju dessutom passa på innan flytten går. Mellan detta hade jag tänkt att städa eller åtminstone dammsuga.

Börjar räkna ner på jobbet nu. Har berättat för vissa anställda och kunder att jag ska sluta och fått många gratulationer men också lite ledsna uttryck...Thats life.

Ska nu sätta lite fart och göra mig iordning för att dra iväg. Behöver lite extra tid för att gå till tåget och hinna ta ut pengar så därför Ciao !

Presentation

Hej jag heter Anna och är en kvinna på 50 år. Bor i Stockholm men är född i underbara Norrland. Här på min blogg får ni läsa om saker jag stör mig på i samhället.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards